Prosto to marka, która od wielu lat wyznacza trendy w modzie ulicznej na rodzimym rynku. Teraz firma postanowiła rozszerzyć swoją kolekcję o… elegancką odzież, nawiązując współpracę z Vistulą.

O połączeniu sił i przyszłych planach rozwojowych, Sokół poinformował na swoim profilu na Instagramie. Narazie nie znamy szczegółów, kiedy kolekcja Prosto & Vistula miałaby się ukazać, jednak artysta zapowiedział, że niebawem udzieli więcej informacji, które odszukamy pod hasztagami #prostoorazvistula i #vistulaorazprosto.

Prosto to polska firma, zajmująca się działalnością wydawniczą, a także produkcją odzieży, która powstało w 2000 roku. Jej założycielem jest Wojciech „Sokół” Sosnowski, polski raper, przedsiębiorca i dziennikarz radiowy.

Szykowne wzory i stylizacje świetnie nadające się podczas formalnych spotkań to nowość w ofercie streetwearowych marek, przynajmniej na rynku polskim. Za oceanem z takimi kolekcjami mogliśmy się już spotkać ładnych parę lat temu. Wy również jesteście ciekawi efektów wspólnych działań tych dwóch marek? Jak myślicie, czy ten pomysł okaże się strzałem w dziesiątkę?

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Bum. #prostoorazvistula #vistulaorazprosto #niebawem #backstage

Post udostępniony przez W■JTEK S■K■Ł (@wojteksokol)

Autor:

Cześć, jestem Justyna! Fascynuje mnie piękno, które widzimy codziennie i ludzie. Lubię śledzić aktualne trendy, ale nie podążam ślepo za modą. Nie rezygnuje też ze swojej indywidualności i pomogę zachować Ci Twoją. Testuję, opiniuję i radzę.