Zalando jako jeden z pierwszych sklepów online oficjalnie zaczyna walkę z nieuczciwymi klientami. A dokładniej z osobami, które zwracają ubrania noszone po kilka lub kilkanaście razy.

Jakie rozwiązanie wymyśliło Zalando?

Metki. Duże metki w miarach 10x 15 cm będą doszywane do ubrań w widocznych miejscach od zewnętrznej strony, aby uniemożliwić codzienne chodzenie w nich. Zwrot ubrań będzie akceptowany tylko w przypadku, odesłania towaru z paragonem, metkami producenta oraz metkami naszytymi przez Zalando. Lider rynku będzie testować rozwiązanie na ubraniach segmentu premium, a dopiero później na na pozostałych towarach.

Serwis jako jeden z pierwszych na rynku wprowadził 100 dni na zwrot towaru. Za ich przykładem poszły inne sklepy. Z kolei teraz jako pierwszy wprowadza dodatkowe metki. Nie wiadomo czy konkurencja Answear lub Vangraaf będą szły za przykładem i nastąpi zmiana w polityce zwrotów. Czas pokaże!

Autor:

Cześć, jestem Justyna! Fascynuje mnie piękno, które widzimy codziennie i ludzie. Lubię śledzić aktualne trendy, ale nie podążam ślepo za modą. Nie rezygnuje też ze swojej indywidualności i pomogę zachować Ci Twoją. Testuję, opiniuję i radzę.